Hoofdcontent

Sjors Sportief - Uitleg over inschrijven

Inschrijven voor Sjors-activiteiten

  • Log in met jouw e-mail en wachtwoord van jouw inwoners-account.
  • Ga naar het activiteiten-overzicht van Sjors Sportief.
  • Je kan hier persoonlijke zoekfilters en voorkeuren invullen zoals leeftijd, soort activiteit, dag en wijk.
  • Inschrijven gebeurt altijd via de 'groene knop inschrijven' en dan gaat de activiteit naar het 'winkelmandje'.
  • Ga naar het winkelmandje om de inschrijving(en) af te ronden en kies dan voor welk kind de activiteit is.
  • Zijn er kosten? Dan betaal je die gelijk via Ideal.
  • Na het inschrijven ontvang je een bevestiging per e-mail. Noteer de activiteit gelijk in jouw agenda.
  • De aanbieder ontvangt van elke inschrijving een e-mail met de deelnemersgegevens. 
  • Neem voor vragen altijd contact op met de aanbieder. De gegevens staan in de bevestiging.

 

Antwoord op de meest gestelde vragen

  • Ik betaal niet aan ´S-PORT  en ook niet aan de aanbieder, klopt dat? Dat klopt. Je betaalt via Ideal aan Sportstimulering Nederland, de leverancier van deze website. Sportstimulering Nederland betaalt twee keer per jaar de gelden aan de aanbieders uit.
  • Ik wil meerdere kinderen inschrijven voor dezelfde activiteit, kan dat? Ja, dat kan! Ga naar het winkelmandje en kies bij de gekozen activiteit jouw kind dat je wilt inschrijven voor die activiteit.
  • Mijn kind wil zich inschrijven voor meerdere activiteiten, kan dat? Ja, dat kan! Kinderen mogen kennismaken met zoveel sporten en clubs als ze willen. Je kunt je winkelmandje gerust vullen met meerdere activiteiten. Let er wel op dat ze niet op hetzelfde moment plaatsvinden.
  • Er zijn activiteiten met één (of meerdere vaste) datum(s) én activiteiten zonder vaste datum. Hoe werkt dat? Kies je voor een activiteit waar een datum en tijd worden vermeld, dat is dat het moment waarop jouw kind wordt verwacht. Is er geen datum genoemd, dan staat er in de bevestigingsmail dat de aanbieder contact opneemt om iets af te spreken.
  • Mijn kind heeft zich aangemeld, maar kan onverwachts niet meedoen. De club rekent natuurlijk op de komst van jouw kind. Ben je op de dag zelf verhinderd (bijvoorbeeld door ziekte), neem dan zelf contact met de aanbieder op om jouw kind af te melden. Ben je eerder al verhinderd, log dan in en ga in jouw 'beheer inwoner' naar 'mijn inschrijvingen'. Klik achter de te annuleren inschrijving op het 'rode prullenbakje'. Op deze manier schrijf je jouw kind uit en de aanbieder ontvangt automatisch een e-mail van jouw uitschrijving/annulering. 

 

Heb je vragen of hulp nodig?

Vul het contactformulier in. Een medewerker ´S-PORT neemt zo snel mogelijk contact met jou op.